7 lietas

Hā. Nu ta beidzot. :) Stafeti nodeva Independent/Neatkarīgais.

  1. Sirdī es esmu ne mazāk sekls un ārišķīgs kā jebkurš cits — es patiesībā ļoti gaidīju, kad kāds man nodos šo stafeti. :) Tas, ka vienīgais (man zināmais) stafetes tālākdevējs ir gejs, manuprāt, absolūti neko nenozīmē.
  2. Es zinu atbildes uz visiem svarīgākajiem no atbildamajiem makrojautājumiem. Mikrojautājums, kurš mani ir atstājis kasam galvu caur trīs dažādu pasaules uzskatu transformācijām, ir “Kāpēc vīriešiem aug bārda (bet sievietēm nē)?”. Evolūcijas teorija vismaz spēj piedāvāt variantus, bet pagaidām neviens nav tā īsti pārliecinājis.
  3. Manuprāt, jebkurš darbs, kura vietā tu labprāt darītu kaut ko citu, ir piespiedu darbs, praktiski verdzība. Savukārt, ja nav nekā tāda (bez tukšas, praktiskus rezultātus nenesošas izklaides), ko tu labprāt darītu, tad tu esi garīgi atpalicis. Un pie tā ir vainīgi tavi vecāki.
  4. Esmu atradis ideālo sievieti, ar kuru ceru pavadīt visu mūžu. Ticu īstai mīlestībai, tai skaitā tam, ka sieva var būt (jābūt!) labākais draugs, ar kuru var būt (jābūt!) atklātāks kā ar jebkuru citu. Mono/poligāmija gan, manuprāt, ir gaumes lieta. Pats esmu monogāms.
  5. Pirmā lieta, ko es pamanu jebkurā cilvēkā, ir defekti (pazīmes, kurām potenciāli varētu piesietes, ja gribētu cilvēku izsmiet). Visbiežāk sejas/galvas. Pārāk liels deguns, acis pārāk tālu viena no otras, utt. Arī seja kā no plakāta ir trūkums, jo, pateicoties reklāmām un filmām, tā šķiet mākslīga. Līdz šim esmu sastapis tikai vienu seju, kurai neesmu atradis, kur piesieties, un šo seju plānoju apprecēt. :)
  6. Es nekad nevienam apzināti necenšos nodarīt pāri. Ja kļūdas pēc sanāk, atvainojos. Sāpīgu faktu paušana, nepatīkamu tēmu cilāšana vai piemēru izmantošana nav pāri darīšana, ja vien nav konkrēti palūgts to nedarīt.
  7. Es uzskatu, ka, kamēr nav cietušā, tikmēr nav nozieguma. Nozagt 1000 Ls no 100000 kontiem (t.i., pa 1 santīmam no katra konta) ir attapīgs naudas pelnīšanas veids, nozagt latu ubagam vai izkrāpt 10 vientuļai mātei — smags noziegums.

No kuriem 7 es gribētu 7 lietas lasīt? Nu, pirmkārt jau no meitenēm — simbel, Rozaa burtu kolektīva, Knipucīša , un tad vēl no Normunda, Alus džeka?, niitro iz “kritiskā diskursa” un CooLynX.

~ by Shadowbird on 2009-01-23.

9 Responses to “7 lietas”

  1. […] Reinistraidas Laacz Melnamamba Krizdabz Endijs Vigants Nombre Benis Karlik Koko Atoms Artis aļa zuz Gastonz Helmuts aļa guigo Renards Intars aļa biezpie.nu Archijs Uldis aļa baltais runcis Toms Krist2ps Šulcs Fest aļa wot Onkulis Bumbieris Kidijs Nuucha Jeremy Broka Mcenroy Perkons Sapnis Mazais Krišjānis Zuu Trakais salavecis Konrāds J. Savējais Guntis dk Mfz Lodzinjsh Rekets Deelis Marta aļa kleita Mārcis Manofstyle iFuck Elnv aļa dzīvoklis vairs nepīpē Pbs Bozons Sid.id Bbeate Datu bāzes Dabbler Rendija Toms aļa pointless Herta&Berta Alx Kristaps aļa skujins Neatkarīgais Shadowbird […]

  2. Par Tevis minēto garīgās atpalicības veidu var nebūt vainīgi tik daudz vecāki, kā paša izvēlētās gaitas. Protams, arī savus virzienus mantojumā var nodot vecāki, bet vainot viņus par to, ka pats gana nestrādā ar sevi, arī nav īsti pamatoti.

  3. Attieksme pret darbu un sasniegumiem ir viena no lietām, kas smagi balstās bērnībā. Visu jau ir iespējams mainīt, bet cilvēkam, kurš bērnību pavadījis aptekalēts un kuram viss ir pienests uz paplātes, ir praktiski neiespējami bez spēcīgiem ārējiem stimuliem (teiksim, palikšana pilnīgi bez naudas vai pajumtes) mainīties un pēkšņi kļūt strādīgam (ja nav iemesla — nav gribas, nav gribas — nav pārmaiņu).

    Lai gan varbūt esmu uzrakstījis drusku par kategorisku, un tas rada nepareizo priekšstatu — nebija domāts, ka “vecāki ir vainīgi, tāds nu es esmu, tur neko nevar darīt”, bet gan “vecāki vainīgi, ka man tagad jāmocās savu raksturu pārkruķīt”. Tas, ka vecāki pieļāva kļūdas, bērnu audzinot, nedod attaisnojumu pieaugušam bērnam nemēģināt šīs kļūdas labot un sevi attīstīt. No šīm kļūdām vajadzētu mācīties un ar saviem bērniem tās vairs nepieļaut.

  4. Diezgan pabriesmīgi. Bet nu tāda laikam ir godīguma cena.

  5. Grrr, kas tieši? :)

  6. […] 24, 2009 by knipucitis Khmm…jau labu laiku stiepju garumā atbildēšanu Mārim un Shadowbird par tām 7 lietām. Doma sekojoša: jāpastāsta par sevi 7 tādas lietas, ko lielākā daļa […]

  7. arī septiņas lietas…

    Septiņas lietas ir ļoti labs
    tīkla iezīmēšanas pasākums. Izdomāt un citiem pastāstīt septiņus stāstus nav grūti, tomēr akcijas sāls ir stafetes kociņš, kas jāpadod tālāk. Iedeva tev
    kociņu — tas nozīmē, ka esi tīklā u…

  8. > Grrr, kas tieši? :)

    #2 – 1.teikums, ja domāts nopietni :)

    #5 – man personiski būtu grūti dzīvot ar tik stīvu(rigid) ilūzijupriekšstatu par skaistumu.

    #7 – nuja, tāpat kā pacelt PVN par 3% – tas arī tipiskā preces cenā translējas tikai pāris santīmos. valdība ir malači – izdomājuši attapīgu naudas pelnīšanas veidu.

  9. #2. 1. teikums izklausās mežonīgāk, nekā ir. Patiesība, kad līdz tai beidzot tiek, parasti izrādās tāda “duh” lieta. Gandrīz vilšanās, jo prasījās kaut ko dziļi filozofisku un abstraktu, bet izrādījās elementāra loģika. Pašsaprotama, truisms bezmazvai. Konkrētas detaļas, protams, risināsim mūžīgi. Garlaicīgi nebūs nekad, bet pamatus tomēr jāzina. :)

    #5. Nevienā vietā neesmu neko minējis par skaistumu/neglītumu. Būsi kaut ko sajaucis. Es vnk plātos ar sava rakstura defektiem (izņemot pēdējo teikumu, obviously :P). “Skaistums” vispār ir tikpat subjektīvs, nekonkrēts, mainīgs un relatīvs termins, kā, piem., “dvēsele”, “Dievs”, “laime”, “stils” utt., tā kā diskusijas par to ir praktiski neiespējamas. Var būt tikai sarunas. :)

    #7. Nepacēla jau tikai par 3%, daudziem pieauga no 5% uz 21%. Tas pirmkārt. Otrkārt, pērkot preci, kas maksā 1000000 Ls, 3% ir 30000 Ls, ko nu nekādi nevar saukt par nepamanāmi sīku summu, kuras trūkumu īpašnieks visticamāk pat nepamanītu. Ja zudums ir jūtams, tātad ir cietušais. Ja ir cietušais, ir pamats apsvērt iespēju, ka ir noziegums.

Leave a Reply

 
